Monday 30 March 2015

Exciting news for Dutch Girlss + win some shopping money!

Hi guys! Vandaag doe ik het even anders, namelijk in het Nederlands (I'm sorry international readers, but this post will be in Dutch). Op deze mooie maandagmorgen is de nieuwe site www.girlss.nl officieel online gegaan! Samen met tien anderen werk ik al een tijdje top secret aan deze website die speciaal voor meiden is.



Bij Girlss werken we vanuit het idee "voor meiden, door meiden". Ons jongste teamlid is 13 en de oudste bijna 30. Door deze grote variatie in leeftijden kunnen we samen over werkelijk álles schrijven. Van survivaltips voor de middelbare school tot make-up tutorials en van wetenschapsnieuwtjes tot relatietips; er is voor iedereen wel iets te vinden op de site.

Mijn taak bij Girlss is het schrijven van berichten over alles wat ik leuk vind én het nakijken van de artikelen die de anderen hebben geschreven. Ik ben benieuwd wat jullie gaan vinden van mijn niet-nagellakgerelateerde stukjes! :)

Om Girlss knallend te lanceren hebben we een speciale winactie georganiseerd:



Volg ons op Twitter en Instagram om gesigneerde Mainstreet goodies of een Fashioncheque van €60,- te winnen :).

To my dearest English readers: today me and ten others launched a new Dutch website for girls: girlss.nl. 


Veel succes met de winactie en veel plezier op girlss.nl!


- x Eva - 

No comments:

Post a Comment

Share your thoughts and questions (: